duminică, 10 decembrie 2017

Terminología contable en cuatro idiomas / Terminologie contabila in patru limbi

Como sabeis, el español es la segunda lengua del mundo por el número de personas que la tienen como lengua materna, tras el chino mandarín con 420 millones de hablantes nativos, y lo hablan en total como primera y segunda lengua 466 millones, llegando a 528 millones de personas si contamos a los que lo han aprendido como lengua extranjera, de modo que puede ser la tercera lengua del mundo por el total de hablantes tras el mandarín e inglés, con más de 20 millones de estudiantes, y la segunda en comunicación internacional tras el inglés.

Junto al inglés es considerada la más importante lengua de los negocios, por lo que es muy recomendable aprenderla y, además, conocer los términos relacionados con la empresa.



Por ello, compartimos en el siguiente link un glosario multilingue (en español, inglés, alemán y francés) de términos de contabilidad, muy útil para los emprendedores y los candidatos a trabajar en una gran multinacional:



Precum stiti, limba spaniola este a doua limba din lume dupa numarul de persoane care o au drept limba materna, dupa chineza mandarin, cu 420 milioane de vorbitori nativi, si este vorbita in total, ca prima si a doua limba de 466 de milioane, ajungand la 528 de milioane de persoane daca le luam in considerare si pe c ele care au invatat-o ca si limba straina, astfel ca poate fi a treia limba din lume dupa totalul vorbitorilor, dupa chineza mandarin si engleza, cu peste 20 de milioane de persoane care o invata, si a doua limba de comunicare internationala, dupa engleza.


Alaturi de engleza este considerata cea mai importanta limba de afaceri. motiv pentru care este recomandabil sa fie invatata si, in plus, sa se cunoasca termenii legati de firma.

De aceea, impartasim in urmatorul link un glosar multilingvistic (in spaniola, engleza, germana si franceza) de termeni de conatabilitate, foarte util pentru antreprenori si candidatii la un loc de munca in o mare multinationala:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu