luni, 18 decembrie 2017

El amor anda suelto por las calles / Iubirea umbla libera pe strazi

Iubirea umbla libera pe strazi
Los muros de las ciudades no solo son usados por los ciudadanos para la protesta o apoyo políticos, sino que a veces sirven para dar rienda suelta a la poesia. Así, ya desde tiempos del imperio romano, como lo demostraron los muros intactos de Pompeya, los enamorados o los poetas han dejado sus pensamientos por las calles y avenidas, y el español es un idioma muy adecuado para ello.

En la actualidad, a pesar de la crisis y los muchos problemas que tenemos, el amor sigue presente en las calles, como lo ha estado siempre.

A continuación, una muestra de ello:
Zidurile orașelor nu sunt folosite de cetățeni doar pentru proteste sau sprijin politic, ci uneori ele servesc pentru a da frâu liber poeziei. Încă de pe vremea Imperiului Roman, așa cum stau mărturie zidurile intacte din Pompei, îndrăgostiții sau poeții și-au lăsat gândurile pe străzi și bulevarde, iar spaniola este o limbă foarte adecvată pentru a reflecta acest lucru.

În prezent, în ciuda crizei și a nenumăratelor probleme pe care le avem, iubirea continuă să fie prezentă pe străzi, așa cum a fost dintotdeauna.

Iată în continuare o mostră:












Buna, iubire

Daca iubire nu e, nimic nu e
Tu esti cel cu care vreau sa fiu
Am visat ca ma iubeai
Esti o certitudine
Te iubesc
Nu stiu cum sa te gasesc, dar te voi cauta
S-au inspirat din stele pentru a crea ochii tai
Voi fi cerul tau daca vrei sa zbori
Ai noptile mele infinite
Te astept in timp ce visez
Imbraca-ma cu iubire fiindca sunt goala
Orice ar fi, dar cu tine
"Vreau sa fac cu tine ceea ce primavara
face cu ciresii" (Pablo Neruda)
Fii iubita mea
Pentru ca te iubesc atat de mult,
nu vreau sa te schimb
Doar iubirea va salva lumea
Pe chipul tau am gasit un zambet pe al meu
Intr-o anumita parte din tine m-am pierdut
Am fost o poveste scurta pe
care voi citi de mii de ori
Am nevoie de surasul tau pentru a zambi
Esti frumoasa de la picioare pana in suflet
Gata cu graffiti: sa trecem la saruturi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu