joi, 1 septembrie 2016

A mi burro / Pe măgărușul meu (Canción infantil / Cântec pentru copii)

Resultado de imagen de a mi burro a mi burro


”A mi burro” es una canción infantil española con la que los niños, y también los adultos,  podemos aprender algo de vocabulario como, por ejemplo, algunas partes del cuerpo que le duelen al pobre burro protagonista.

Con este fin, al final de la entrada, se puede consultar la traducción de algunas palabras de la canción:
„Pe măgărușul meu” este un cântec spaniol cu ajutorul căruia copiii, dar și adulții, putem învăța ceva vocabular, ca de exemplu, părțile corpului care îl dor pe bietul măgar protagonist al cântecului. 

În acest scop, la finalul postării, se poate consulta traducerea câtorva cuvinte ale cântecului:





Burro: măgar
Cabeza: cap
Gorrita gruesa: șepcuță groasă
enfermo: bolnav
orejas: urechi
jarabe de cerezas: sirop de cireșe
garganta: gât
bufanda blanca: fular alb

Corazón: inimă
gotitas de limón: picături de lămâie
rodillas: genunchi
frasco de pastillas: cutie de pastile
Nada: nimic
manzana asada: măr copt
Sano:sănătos





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu