joi, 29 noiembrie 2012

Puede ser... (Poate ca...)

"Puede ser" este un cantec de Amaia Montero (excantareata grupului La Oreja de Van Gogh) impreuna cu trupa El canto del loco.

Videoclipul este subtitrat, asa ca puteti face karaoke in timp ce invatati spaniola:
 



Poate ca...

Nu stiu daca mai sunt prieteni
Nici daca exista iubire
Daca pot conta pe tine
Pentru a vorbi de durere
Daca exista cineva care sa asculte
Cand ridic vocea
Si sa nu ma simt singur

(Refren)
Poate ca viata sa ma ghideze spre soare
Poate ca raul sa-ti domine ceasurile
Sau ca tot surasul tau sa castige batalia asta cu durerea
Poate ca raul sa fie azi

Te nasti si traiesti singurTe nasti si traiesti singur

Merg facandu-mi planuri
Stiind cine sunt
Cautandu-mi locul
Obtinand controlul
Merg jucandu-se cu tine
Distrugandu-ti iubirea
Lasandu-te singur

Te nasti si traiesti singur
Te nasti si traiesti singur

Ceva poate deveni mai bun
Ceva ce pot gasi
Ceva care sa-mi dea acest suflu
Sa ma ajute sa-mi imaginez
Si sa doresc sa obtin
Si vreau doar sa-mi amintesc
Si sa-i dau ragay acestui moment
Sa ma ajute sa trec peste asta
Sa-mi dea afectiunea ta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu