vineri, 13 mai 2016

En el hotel / La hotel

Todos nos alojamos en hoteles al menos una vez en nuestra vida, y tenemos que preguntar, responder, explicar o quejarnos dialogando con los recepcionistas. 


A continuación, podeis ver un video donde se repasa el vocabualrio basico para desenvolvernos en un hotel, y despues, un ejemplo de diálogo en la recepción, en el que el cliente se queja de las cosas que no le gustaron o le molestaron de su estancia. 

Por último, al diálogo le acompaña una lista de algunas de las quejas que se pueden tener tras alojarnos en cualquier hotel.

Toţi ne cazăm la hotel cel puţin o dată în viaţă şi trebuie să întrebăm, să răspundem, să explicăm sau să ne plângem, dialogând cu recepţionerii. 

În continuare, puteţi vedea un video în care se face o trecere în revistă a vocabularului de bază necesar pentru a ne descurca într-un hotel, iar apoi, un exemplu de dialog la recepţie, în care clientul se plânge de lucrurile care nu i-au plăcut sau l-au deranjat în timpul şederii sale. 

În fine, dialogul este însoţit de o listă cu câteva plângeri pe care le putem avea atunci când ne cazăm la un hotel









CEVA VOCABULAR:
Ascensor: lift
Jabón: săpun
Lavabo: chiuvetă de baie 
Almohada: pernă
Persiana: jaluzea
Sábana: cearșaf
Hacer falta: a fi nevoie
Ropa: haine
Mis llaves: cheile mele 
Váter: veceu
Atascado: înfundat 
Percha: umeraș
Papel higiénico: hârtie igienică
Silla: scaun
Toalla: prosop
Caja fuerte: seif
Rota: ruptă
Limpia / sucia: curată / murdară
Guardar: a păstra 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu